Forfatter Emne: Mere Plads  (Læst 662 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Huutt

• Junior wannabe
  • *
Mere Plads
« Dato: 29-10-2005 10:01:13 »
Jeg skal til at lave en side til en 30 personer som jeg er i milli og lige har bestået brandmands eksamen og da vi alle ligger inde med en del billeder vi gerne ville kunne dele med hinanden så derfor har vi planer om at lave en side hvor vi kan uploade de billeder vi har taget så vi indbyrdes kan se dem.. Men da dette kræver lidt mere end 40 mb eller noget mere tænkte jeg på om det måske var muligt at købe noget mere plads til ens side....   mvh Huutt

Offline czar

• Administrator
  • DNS god
Re: Mere Plads
« Svar #1 Dato: 29-10-2005 11:18:00 »
Jeg skal til at lave en side til en 30 personer som jeg er i milli og lige har bestået brandmands eksamen og da vi alle ligger inde med en del billeder vi gerne ville kunne dele med hinanden så derfor har vi planer om at lave en side hvor vi kan uploade de billeder vi har taget så vi indbyrdes kan se dem.. Men da dette kræver lidt mere end 40 mb eller noget mere tænkte jeg på om det måske var muligt at købe noget mere plads til ens side....   mvh Huutt

opret den, og skriv tilbage her hvor meget plads du pt skal bruge og hvilket domæne det er under

i første omgang er det gratis
regards, Peter Larsen - Commander-in-chief - www.GratisDNS.dk

Offline Huutt

• Junior wannabe
  • *
Re: Mere Plads
« Svar #2 Dato: 29-10-2005 15:11:47 »
det er bare iorden det vil jeg så gøre når den tid er inde  ;)