Jeg synes sgu det er ærgerligt at I ikke gider hjælpe, og også trist at I ikke engang gider sige det...
Jeg har ikke bedt om at blive flyttet til en anden server, det skete pga ustabilitet på den gamle såvidt jeg forstår - ikke min skyld. Jeg har ikke sat noget galt op i min mailliste, den er blevet defunct efter den er blevet flyttet til den nye server. Jeg har ikke råbt af jer at det er for dårligt - jeg har bare bedt support om at få fejlen rettet.
Det er forståeligt at I ikke har overblikket til at vide at mailman ikke uden problemer bare kan flyttes til en anden server. Men det er ikke forståeligt at I ikke vil løfte en finger for at løse problemet når nu det er påpeget - det er trods alt et produkt I sælger. Dette især i betragtning af at jeg selv har fundet løsning frem til jer - vel at mærker en løsning i form af en enkelt kommando som burde tage 5min at ordne...
Jeg har spurgt pænt, forklaret fejlen, tænkt selv først, hjulpet med til at finde en løsning - alle de ting I normalt punker folk for når de ikke gør i jeres no-bullshit style support forum - alligevel bliver fejlen blankt ignoreret.
Jeg har altid været glad for jeres produkter, og har benyttet mig af Gratisdns, Mxhotel og netplads i årevis, og anbefalet dem vidt og bredt fordi det for en gangs skyld ér funktionelle og prisstærke produkter der bare virker! Det var så åbenbart bare indtil noget går galt, så bliver man bare efterladt.
Jeg håber virkeligt at I vil vise jer fra en kunde-venlig vinkel og få dette lille men pænt irriterende problem løst. Det må vel også være en god læring for jer, da I tydeligvis ikke ved hvordan man flytter en mailman til en ny server - det kunne jo gå hen og blive aktuelt igen en dag.
Mvh Casper.