Jeg har altså ikke fået en mail onsdag. Jeg blev oprettet som bruger i sidste uge, og mistænker, at mine data er forsvundet i branden i Houston.
Peter Mulvany
ehh, hvad snakker du om?
nåh, men her er den mail som alle burde havde fået:
Dette er vores halvårlige udsendelse af brugerdata opdatering.
Det er vigtigt for os at vi altid er i stand til at kunne kontakte dig på den mest effektive måde, så derfor har vi lavet det muligt at indsætte informationer under "Bruger Setup" på administrations interfacet til GratisDNS.
Du opfordres hermed til at logge på din konto på
www.gratisdns.dk og se efter at oplysingerne stemmer overens med de faktiske forhold. Hvis du har glemt dit kodeord, så kan du finde det ved at trykke på "jeg har glemt mit kodeord" linket ved login skærmen.
Har du en miniregistrator konto hos os, så kan du tilføje den til din DNS konto. På den måde kan du bestille domæner med dine brugerdata, og du vil kunne se tidligere køb via oversigten. Du vil også få adgang til at ændre og opdatere informationer på din miniregistrator konto som du har behov for (email, handle, telefonnummer med mere).
HUSK: at du kan samle dine domæner under en bruger, og dermed fjerne meget af det administrative arbejde.. Men lad nu være med at bland privat og arbejde fordi du er doven, lav hellere to kontier til det.
HUSK OGSÅ: at du kan tilmelde dig automatisk fornyelse for en del af de domæne typer som vi sælger. læs mere om det i vores wiki,
http://wiki.larsendata.dk.
PS: Ønsker du ikke mere at have en konto hos os, så skal du blot fjerne alle domæner og templates under "Primær DNS" og "Sekundær DNS". Så slettes du helt automatisk.