Forfatter Emne: Opdatering af DNS værktøj og .eu pris  (Læst 1981 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline GratisDNS

• Administrator
  • Get a life?
  • Jeg er en bot, stil mig ikke nogle spørgsmål...
Opdatering af DNS værktøj og .eu pris
« Dato: 05-06-2008 09:39:07 »
Som i sikkert har bemærket, så fik alle i går en email om at opdatere deres brugerinformationer på GratisDNS.

Vi ser et stigende antal af supportsager, og derfor vil det være os til stor hjælp hvis der er kontakt information på DNS kontoen, især hvis du har kunder/venner under dit login

Der nu også mulighed for at give en besked (reseller besked) når dine kunder/venner beder om dit login og kodeord under glemt kodeord. Dette er praktisk og hjælp til selvhjælp.

Det har været muligt i et stykke tid at tilknytte en miniregistrator konto til et DNS login. Det er nu også muligt at opdatere og ændre den miniregistrator konto der er tilknyttet.

Det er også muligt med 2 klik at købe domæner med  miniregistrator kontoen og quickorder systemet via DNS login.

.eu prisen til 39,- (incl moms) fortsætter hele juni måned. Men det har du nok bemærket :)

Offline mulvany

• 12 o'clock flasher
  • *
jeg har ikke fået mail
« Svar #1 Dato: 05-06-2008 13:28:36 »
Jeg har altså ikke fået en mail onsdag. Jeg blev oprettet som bruger i sidste uge, og mistænker, at mine data er forsvundet i branden i Houston.

Peter Mulvany

Offline julemand101

• 12 o'clock flasher
  • *
Sv: Opdatering af DNS værktøj og .eu pris
« Svar #2 Dato: 05-06-2008 13:53:51 »
Jeg tror ikke det har noget med branden at gøre eftersom jeg heller ikke har fået nogen mail og oprettede mig for 2 år siden. Derudover kan jeg logge på gratisdns og se at de stadig har min mail og andre informationer så måske sender de ikke mail til folk der allerede har udfyldt sine oplysninger.

Offline Calzone

• Blackbriar Operative
  • Administrator
  • DNS god
  • Color for the colorblind!
    • Mine film...
Sv: jeg har ikke fået mail
« Svar #3 Dato: 05-06-2008 14:39:08 »
Jeg har altså ikke fået en mail onsdag. Jeg blev oprettet som bruger i sidste uge, og mistænker, at mine data er forsvundet i branden i Houston.

Peter Mulvany
Somefter den server er en ren NS server og du ikke har skrive adgang til den tvivler jeg monster meget stærkt på du har noget somhelst liggenden på den maskine.
Greetings
Calzone AKA David Webb.

Offline czar

• Administrator
  • DNS god
Sv: jeg har ikke fået mail
« Svar #4 Dato: 05-06-2008 14:46:49 »

Peter Mulvany

ehh, hvad snakker du om?

nåh, men her er den mail som alle burde havde fået:

Dette er vores halvårlige udsendelse af brugerdata opdatering.

Det er vigtigt for os at vi altid er i stand til at kunne kontakte dig på den mest effektive måde, så derfor har vi lavet det muligt at indsætte informationer under "Bruger Setup" på administrations interfacet til GratisDNS.

Du opfordres hermed til at logge på din konto på www.gratisdns.dk og se efter at oplysingerne stemmer overens med de faktiske forhold. Hvis du har glemt dit kodeord, så kan du finde det ved at trykke på "jeg har glemt mit kodeord" linket ved login skærmen.

Har du en miniregistrator konto hos os, så kan du tilføje den til din DNS konto. På den måde kan du bestille domæner med dine brugerdata, og du vil kunne se tidligere køb via oversigten. Du vil også få adgang til at ændre og opdatere informationer på din miniregistrator konto som du har behov for (email, handle, telefonnummer med mere).

HUSK: at du kan samle dine domæner under en bruger, og dermed fjerne meget af det administrative arbejde.. Men lad nu være med at bland privat og arbejde fordi du er doven, lav hellere to kontier til det.

HUSK OGSÅ: at du kan tilmelde dig automatisk fornyelse for en del af de domæne typer som vi sælger. læs mere om det i vores wiki, http://wiki.larsendata.dk.

PS: Ønsker du ikke mere at have en konto hos os, så skal du blot fjerne alle domæner og templates under "Primær DNS" og "Sekundær DNS". Så slettes du helt automatisk.
regards, Peter Larsen - Commander-in-chief - www.GratisDNS.dk

Offline Kattens

• Junior wannabe
  • *
« Svar #5 Dato: 06-06-2008 14:04:34 »
Citér
nåh, men her er den mail som alle burde havde fået:

Dette er vores halvårlige udsendelse af brugerdata opdatering.

Øh. Jeg tror ikke jeg nogensinde har modtaget sådan en mail i de år jeg har haft domæner her.
Jeg fik heller ikke den der.

Jeg har da ellers altid haft en gyldig email adresse i mit bruger setup.

Offline MadsBen

• Senior wannabe
  • **
« Svar #6 Dato: 09-06-2008 12:15:10 »
Samme her. Mail-adressen virker ellers fint når der skal sendes regninger ud  >:D

Offline CrashOverride

• DNS god
« Svar #7 Dato: 09-06-2008 12:33:49 »
Samme her. Mail-adressen virker ellers fint når der skal sendes regninger ud  >:D

Jeg har modtaget det på alle konti jeg har her.
Har intet med GratisDNS at gøre andet end jeg er simpel bruger

Offline Metoer

• Newbie
  • *
« Svar #8 Dato: 09-06-2008 15:49:24 »
Mailen er også fint kommet frem til mig