Forfatter Emne: Varsler om domæneforlængelse ½ år i forvejen ønskes væsentlig kortere  (Læst 1452 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Nextved

• Junior
  • **
    • Hjemmealarmer
Jeg har et enkelt eller to domæner hos jer  ;), og får en e-mail med et varsel om at domænet udløber om et halvt år.  Med den mængde jeg får, er det blot et irretationsmoment, idet jeg ikke reagerer på disse før omkring to måneder før. Faktisk er det møgirreterende at få mailboksen plastret til med en besked: Domæneforlængelse. VIGTIGT. domænexxx.info
Det er ikke vigtig. Der er et halvt år til. Havde der været et par måneder til, så var det til orientering. En måned til så var det vigtigt, og under 14 dage en high priority.

Kunne i ikke være søde, at ændre jeres cronjob lidt så ikke vi skal have unødig varsler med et tidsperspektiv, der alligevel ikke reageres på.

Venlig hilsen, Jes

Offline Calzone

• Blackbriar Operative
  • Administrator
  • DNS god
  • Color for the colorblind!
    • Mine film...
Kan du ikke filtre dem bort?
Greetings
Calzone AKA David Webb.

Offline lars_meldgaard

• Junior wannabe
  • *
Jeg støtter denne request 100% Jeg har en del domæner liggende for nogle kunder og at få denne besked en gang om ugen er ikke ønskværdigt.
En mail 30 dage før udløb og måske en uge før udløb - men så ikke mere.

Men dette ville slet ikke være et problem hvis vi havde mulighed for at se udløbsdatoen et eller andet sted. Skiftedatoen er tilsyneladende kendt hos GratisDNS, men ingen steder (hverken i mail eller på web) kan man lave et opslag for at få datoen at vide.

Så Enten færre reminder-mails, Eller muligheden for at se datoen for udløb

mh Lars