Forfatter Emne: Mail relay?  (Læst 729 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Guldhammer

• Super user
  • [b]Real Madrid, The pride of Europe![/b]
    • Krazymail Email
Mail relay?
« Dato: 26-04-2005 10:58:48 »
Hej Gratisdns.

Jeg syntes GDNS skulle tage initiativet fuldt ud, og vælge at udbyde den feature at når jeg vælger en mx-backup løsning fra GDNS, så kan jeg også få en bro mellem GDNS <> Tele2adsl, for det kan jeg ikke i dag, da GDNS ikke vil lade mig vælge min egen relay host.

Det kan godt være at GDNS ikke vil det her, men så burde i lave en ordentlig Howto, så man kan finde ud af at omgå reglerne.

Men jeg har prøvet at omgås reglerne med hjælp fra Mads Vestergaard, men først da jeg oprettede et dyndns domæne stod mine mails i kø i indbakken, og det var fordi at GNDS ikke havde den service at jeg selv kunne vælge relay-host, men skulle bruge deres.

Mvh
Michael Guldhammer
Med Venlig Hilsen
Michael Guldhammer

Offline czar

• Administrator
  • DNS god
Re: Mail relay?
« Svar #1 Dato: 26-04-2005 13:46:02 »
Citat fra: Guldhammer
Hej Gratisdns.

Jeg syntes GDNS skulle tage initiativet fuldt ud, og vælge at udbyde den feature at når jeg vælger en mx-backup løsning fra GDNS, så kan jeg også få en bro mellem GDNS <> Tele2adsl, for det kan jeg ikke i dag, da GDNS ikke vil lade mig vælge min egen relay host.

Det kan godt være at GDNS ikke vil det her, men så burde i lave en ordentlig Howto, så man kan finde ud af at omgå reglerne.

Men jeg har prøvet at omgås reglerne med hjælp fra Mads Vestergaard, men først da jeg oprettede et dyndns domæne stod mine mails i kø i indbakken, og det var fordi at GNDS ikke havde den service at jeg selv kunne vælge relay-host, men skulle bruge deres.

Mvh
Michael Guldhammer

det du kan i dag er mailrelay med portforward

dvs. du skal sætte din smtp op til port 26, den kan vi så relaye til
regards, Peter Larsen - Commander-in-chief - www.GratisDNS.dk